logo-samandehi

پربیننده ترین مطالب

تاریخ انتشار : 19 مرداد, 1396 - 14:43
کد مطلب: 11295
نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛
معرفی مسیر آنتنی اراک-درود-اندیمشک برای وصل شدن دهلران به خط آهن سراسری
نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های صورت گرفته مسیر آنتنی اراک- درود-اندیمشک برای وصل شدن دهلران به امتداد این مسیر معرفی شده است تا کارهای مطالعاتی و توجیهی فنی این مسیر نهایی شود.

به گزارش سیمره خبر ،به نقل ازنسیم دهلران,شادمهر کاظم زاده نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران این حوزه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته با مسئولان ارشد کشور در خصوص توسعه حوزه جنوب تصریح کرد: با توجه به عضویت بنده در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با رایزنی های صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی مقدار 10 هزار تن قیر برای را های مواصلاتی حوزه جنوب اختصاص یافت.

 

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه مرز چیلات دهلران یک مطالبه عمومی است پیگیری های لازم با وزارت خانه های مربوطه صورت گرفته است و در حال حاضر بازارچه چیلات به تصویب نهایی دولت رسیده است.

 

کاظم زاده با تکذیب این خبر که ردیف اعتباری جاده چم سرخ از محل ملی به روستایی تغییر پیدا کرده است، افزود:  برخی پروژه ها یا دارای ردیف اعتباری ملی (اختصاصی یا عمومی) یا استانی هستند و جاده چم سرخ طبق اعتبارات ملی عمومی تأمین اعتبار می شود و در قانون بودجه اعتباری تحت عنوان اعتبار روستایی تعریف نشده است.

 

وی با بیان اینکه ردیف اعتباری جاده چم سرخ از محل اعتبارات استانی و ملی(عمومی) تأمین می شود، اظهار کرد: که امسال مبلغ 150 میلیارد تومان برای راه های فرعی سراسر کشور در نظر گرفته شده است که امیدواریم تاپایان سال پیگیری ها برای تعیین تکلیف این پروژه به نتیجه برسد.

 

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی درخصوص خط آهن دهلران و با اشاره به اینکه کار مطالعاتی و تحقیقاتی این پروژه در دست اجرا می باشد، خاطر نشان ساخت: پروژه خط آهن سراسری اندیمشک به دهلران وجود دارد و طبق قانون هرپروژه ای که وجود داشته باشد می بایست یک مسیر آنتنی برای آن وجود داشته باشد.

 

وی ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته مسیر آنتنی اراک- درود-اندیمشک برای وصل شدن دهلران به امتداد این مسیر معرفی شده است تا کارهای مطالعاتی و توجیهی فنی این مسیر نهایی شود.

 

کاظم زاده از پیگیری و به سرانجام رسیدن اخذ دستور چندین مناقصه و مجوز در حوزه راه خبر داد و یادآور شد:  به دنبال عملیاتی کردن پروژه هایی چون وصل شدن مسیر اتوبان پل زال به مورموری، اجرای قطعه دوم چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک و روکش آسفالت دشت عباس به مورموری هستیم.

 

دیدگاه‌ها

سلام مهندس تغییر در مدیران قدیمی جرا راکد است

سلام و درود برشما خدا قوت دفتری فعال جهت جوابگویی حداقل جوابگوتلفن مردمی انتظار میرود
نظر شما

دیدگاه‌ها

سلام مهندس تغییر در مدیران قدیمی جرا راکد است

سلام و درود برشما خدا قوت دفتری فعال جهت جوابگویی حداقل جوابگوتلفن مردمی انتظار میرود