logo-samandehi

پربیننده ترین مطالب

تاریخ انتشار : 13 تير, 1396 - 14:18
کد مطلب: 11111
بیش از هزار مشترک دره شهری با رد این ادعای مخابرات، عدم رسیدن قبوض تلفن درب منازلشان را دلیل بی اطلاعی از بدهکاری خود دانسته به آن اعتراض کرده اند.

به گزارش سیمره خبر، قطع ناګهانی تلفنهای ثابت و خطوط اینترنت پرسرعت توسط مخابرات در دره شهر باعث اعتراض شدید مردم این شهرستان شده است.

 

این قطعی گسترده و بی سابقه در بیانیه شرکت مخابرات استان ایلام  عدم پرداخت بدهی و بی توجهی مردم به اخطارهای این شرکت به قطع اشتراک اعلام شده است.

 

 این در حالی است که بیش از هزار مشترک دره شهری با رد این ادعای مخابرات، عدم رسیدن قبوض تلفن درب منازلشان را دلیل بی اطلاعی از این موضوع دانسته و به آن اعتراض کرده اند.

 

یکی از شهروندان دره شهری که به مرکز مخابرات این شهرستان مراجعه کرده با تاکید بر اینکه در گذشته قبض تلفن وی به درب منزل می آمده است، عنوان می کند: دو ماهی است که قبض تلفن به دست ما نمی رسد که همین امر موجب شده که امروز با توجه به اینکه تلفن منزل قطع شده علیرغم اینکه کارمند هستم مرخصی بگیرم و پیگیر موضوع شوم.

 

وی می گوید :مخابرات برای هر قبض مبلغ 500 تومان به حساب اداره پست واریز می کند اما عملا این قبوض به دست ما نمی رسد و باعث شده بدون اطلاع قبلی اشتراک ما قطع شود.

 

یکی دیگر ازشهروندان در این رابطه به خبرنگار سیمره خبر گفت: بدون اطلاع قبلی تلفن دفتر شرکت من قطع شده در حالی که هیچ گونه قبض تلفنی برای من نیامده است.

وی با اشاره به اینکه باید توجه بیشتری در این زمینه از سوی دستگاههای متولی صورت گیرد، تاکید می کند: هر روز قطع بودن تلفن دفتر برای شرکت من زیان مالی به همراه دارد.

 

رئیس مخابرات دره شهر: در صورن اثبات اهمال کاری توزیع قبوض از اداره پست سلب می شود

 

"اکبر قانعی" رئیس مخابرات دره شهر در گفتگو با سیمره خبر گفت: تمامی قبوض مشترکان چاپ وبرای توزیع در اختیار اداره پست قرار گرفته است.

 

وی اطهار کرد: برای توزیع این قبوض نیز در هر سیکل مبلغی به حساب این اداره واریز می شود.

 

قانعی افزود: با توجه به اعتراض مردم به عدم دریافت قبوض در صورت اثبات این موضوع خدمات توزیع قبض از اداره پشت سلب می شود.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون به دلیل وجود این مشکل شرکت مخابرات برای مشترکین قبض جدید چاپ و در اختیار آنان قرار می دهد.

 

قانعی در مورد قطعی گسترده تلفن در شهرستان نیز گفت: جدا از قبض تلفن از طریق سیستم تلفن گویا نیز بدهکاران در جریان قرار گرفته اند که متاسفانه مشترکین نسبت به پرداخت قبوض بی توجهی می کنند.

 

رئیس مخابرات دره شهر خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بالای خدمات ارتباطی پرداخت بموقع قبوض باعث تسهیل و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشترکین خواهد شد.

 

رئیس اداره پست دره شهر: تمام قبوض توزیع شده است/تبلیغات مخابرات مشکل اصلی مردم

 

"مهدی ایار" رئیس اداره پست دره شهر در واکنش به اظهارات رئیس مخابرات این شهرستان گفت: تمامی قبوض دریافتی از مخابرات در بین مشترکان توزیع شده است.

 

وی افزود: دو پستچی این اداره بصورت منظم و در هر سیکل کار توزیع قبوض را برعهده دارند.

 

ایار بلیغات پشت برگه قبض تلفن را یکی از مشکلات دانست و افزود: بسیاری از مردم با توجه به چاپ تبلیغ پشت قبوض تلفن انها را برگه تبلیغی و به ان توجه نکرده اند.

 

وی یادآورشد: با توجه به حجم سنگین کارهای این اداره با تلاش همکاران هیچ گونه قصوری در توزیع مرسولات و قبوض در این اداره وجود ندارد.

 

تعامل اداری احترام به مردم

 

 با توجه به نقش مهم اینترنت در زندگی مردم آنچه در این زمینه ضروری به نظر می رسد تعامل سازنده دو شرکت مخابرات و پست در راستای رفع مشکلات مردم و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه است زبرا مردم استان ایلام سرگرمی جز فضای مجازی ندارند.

 

 

 

 

نظر شما